Zoekresultaten

  1. Batigoal

    1. Bundesliga

    Axel? Max Kruse toch gewoon. Die overigens overal problemen heeft, dus bij Wolfsburg moeten ze niet verbaast zijn. Goeie eerste goal van Tel bij Bayern. Hij mocht deze keer in de basis starten. Benieuwd of hij bij Bayern kan uitgroeien tot een topspeler. Nog maar 17 jaar, maar ze hebben wel...
  2. Batigoal

    Overlevers spel

    Go Ahead
  3. Batigoal

    Speelronde 6

    Fraser was ook zo ontzettend matig bij Sparta. Kreeg op basis van dat ene goede seizoen veel krediet, maar is vorig jaar door de media veel te lang verdedigd terwijl hij het zelf niet zo best deed. Steijn heeft dat de laatste paar wedstrijden wel bewezen. Nu heeft Utrecht echt wel het materiaal...
  4. Batigoal

    Speelronde 6

    Ah shit, verlies je Bassey nog aan een blessure. Dat is niet best voor aankomende dinsdag.
  5. Batigoal

    Speelronde 6

    Brobbey met de 5-0!!
  6. Batigoal

    Speelronde 6

    En weer Kudus! Prima Mexicaanse combinatie daarvoor.
  7. Batigoal

    Speelronde 6

    Kudus weer met een goal!
  8. Batigoal

    Andere buitenlandse competities

    Nee, hup AIK!
  9. Batigoal

    Speelronde 6

    Taylor 2-0! Prima variant van de vrije trap!
  10. Batigoal

    Speelronde 6

    Prachtige minuut stilte voor Piet Schrijvers.
  11. Batigoal

    F1, IndyCar, Nascar Topic

    Mooi voor hem dat hij zijn debuut mag maken! Beloning voor zijn harde werken.
  12. Batigoal

    Speelronde 6

    Op de valreep toch nog een eerste Eredivisie-goal van Mühren in 4 jaar! Volendam heeft de juiste samenstelling nog niet gevonden. Nu Veerman op de bank.
  13. Batigoal

    KKD ronde 6

    Lijkt me toch dat die Wehrmann een wedstrijd of 10 krijgt. Wat een idioot. Dordt bovenin het rechterrijtje! Wat een weelde aan de Krommedijk.
  14. Batigoal

    Fortuna Sittard Nieuws

    Nou, dat klinkt als een veilige en betrouwbare keuze voor Fortuna dus!
  15. Batigoal

    AZ in Europa.

    Weinig verheffende partij, maar toch de overwinning voor AZ.
  16. Batigoal

    AZ in Europa.

    Dani de Wit met de 0-1!
  17. Batigoal

    Feyenoord in Europa

    Behoorlijk pijnlijk zo.
  18. Batigoal

    Feyenoord in Europa

    Dat is vlot.
  19. Batigoal

    Ons Europees voetbaltopic

    Maar wat een slecht resultaat. Bodo is niet niks, maar ook geen ploeg waar je thuis niet van wint.
  20. Batigoal

    Ons Europees voetbaltopic

    Daar houdt Benitez ze nog even 2 keer op de been.
Bovenaan