Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Waarom is dat kansloos? Die jongen heeft 7 jaar gewacht op een kans die niet kwam. Is er in zijn goeie periode in Engeland een keertje dichtbij geweest, maar toch afgevallen. Als je dan de mogelijkheid hebt om over te stappen naar een land dat wel op hem zit te wachten, dan is dat toch prima.
Zou niet nu nog een nieuwe keeper testen. Met alle respect voor Noppert, maar hij heeft zich inderdaad nog nooit eerder bewezen op het hoogste niveau. Ieder jaar heb je wel een goeie keeper bij een middenmoter die een goeie periode heeft. Met Cillesen-Bijlow-Flekken-Pasveer-Krul heb je toch al...
Toch behoorlijk wat verrassende uitslagen. Weet nooit zo goed hoe je die moet afwegen; Lazio dat 5-1 verliest net als Roma dat vorig jaar flink klop kreeg van Boedoe: onderschatting of vinden ze het niet belangrijk of klasseverschil? Monaco dat thuis onderuit gaat tegen Ludogorets, Duitse...
Heb ik gisteren op een 2e scherm naar Sheriff-Man Utd gekeken (Sheriff speelde met 9 Afrikanen in de basis), blijkt dat Chisinau al in de lijst stond. De wedstrijd was ook al niet zoveel aan.
Zie trouwens wel dat Kosice ontbreekt; het decor van Dnipro-AZ uit de eerste speelronde:
Kosice...
Marcus Edwards heeft zich ook voor het eerst echt in de kijker gespeeld van het Engelse publiek. Reken maar dat komende zomer de Engelse clubs staan te dringen om hem over te nemen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.