Zoekresultaten

  1. S

    Ronde 1

    Mannen zoals Taylor, Klaassen, Berghuis en Weghorst nemen Ajax vandaag op sleeptouw. Ajax gaat gewoon winnen van Telstar.
  2. S

    Ronde 1

    Ik ga er vanuit dat Ajax vanmiddag een makkelijke wedstrijd heeft en met ruime cijfers gaat winnen. Telstar moet namelijk nog wennen aan het eredivisie niveau en een paar hogere tempo's
  3. S

    Ronde 1

    Ik hou het voorlopig op het missen van wedstrijdritme.
  4. S

    Ronde 1

    Ik zou Drommel nog veel kansen geven. Kan hij er wat aan doen dat hij afgelopen seizoenen op de bank heeft gezeten?
  5. S

    Ronde 1

    PSV kwam eigenlijk niet in de problemen. Je merkt wel dat de bank niet sterk bezet is. Land komt er wel, maar moet veel meer minuten maken.
  6. S

    PSV-Optimist

    We kunnen volgend jaar bv ook een combinatie maken van bingo en PSV optimist.
  7. S

    PSV-Optimist

    Gisteren.
  8. S

    Ronde 1

    Die Toornstra. Zo ervaren en zo'n domme kaart pakken. Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk
  9. S

    Ronde 1

    Ik ben benieuwd naar de wedstrijd van vanavond tussen PSV en Sparta. Zowel bij Sparta als PSV zijn er wijzigingen geweest in de selectie.
  10. S

    Het PSV transfertopic

    Mooi, maar ik verwacht eigenlijk nog wat verdedigers en middenvelders voor PSV. Met Obispo als back up ga je geen wedstrijden winnen. Leuk tegen Telstar, maar tegen de top van de Eredivisie en in de CL ga je het niet redden met Obispo.
  11. S

    Vitesse Nieuws topic

    Ik zie dat er helaas alweer klappen zijn uitgedeeld daar in Arnhem aan journalisten
  12. S

    Vitesse Nieuws topic

    Andere media melden het ook dat Vitesse Arnhem zijn proflicentie kwijt is.
  13. S

    Vitesse Nieuws topic

    Moet je niet als club dan helemaal onderaan beginnen? RBC begon ook weer in de 5de klasse.
  14. S

    Binnenlandse politiek

    Klopt, maar waarom zeg je dan hup SP? SP is nog altijd een politieke partij?
  15. S

    Binnenlandse politiek

    Slogan van SP lang geleden in de verkiezingstrijd was toch stem voor stem SP?
  16. S

    PSV-Optimist

    PSV - Sparta Plea (C) Perisic Van Bommel Saibari Veerman
  17. S

    Vitesse Nieuws topic

    Een rechter kijkt naar de feiten, wet en de omstandigheden. De rechter mag en kan zijn mening nooit laten meewegen in zulk soort besluiten. De rechter zal ook weten dat bij een negatieve uitspraak emoties gaan los komen. Maar uiteindelijk zal alles op feiten welke op dat moment bekend zijn, zijn...
  18. S

    Vitesse Nieuws topic

    Ik ga ervanuit dat die rechter geen koekenbakker is en de enige juiste beslissing neemt aan de hand van alle feiten.
  19. S

    Binnenlands nieuws

    Die voormalig Jumbo topman moet 2 jaar de cel in wegens witwassen. https://nos.nl/artikel/2577851
  20. S

    Vitesse Nieuws topic

    Ik zou niet in de schoenen willen staan van de rechter.
Bovenaan