Zoekresultaten

  1. Abubakari

    Borussia Dortmund-Ajax

    This event has been removed.
  2. Abubakari

    Union Berlin-Feyenoord

    This event has been removed.
  3. Abubakari

    Feyenoord-AZ

    This event has been removed.
  4. Abubakari

    Twente-Heracles

    This event has been removed.
  5. Abubakari

    Vrouwen Eredivisie

    Feyenoord is bij de mannen nou juist meestal niet top tegen Ajax.
  6. Abubakari

    Vrouwen Eredivisie

    Ajax-PSV 5-1 geworden zelfs zie ik nu. Ik ben fan.:D
  7. Abubakari

    Tv-topic

    Ja. Blijft jammer dat ze altijd zo op safe spelen in de nacht vd muziek.
  8. Abubakari

    Vrouwen Eredivisie

    Bij de amateurs doet Ajax het nog rustig aan.
  9. Abubakari

    District Noord

    Oh, ik hoorde dat de scheids boos op was gestapt omdat zijn vrouw niet welkom was in de kantine omdat ze geen Qr code kon tonen.
  10. Abubakari

    District Noord

    Vanmiddag getwijfeld waar ik eens heen zou, BQ1887? Boring (bleek, 0-1 verloren). Of Stadspark (die staan vaak al vlot 0-2 of 0-3 achter, maar lang niet geweest), of Forward (ook lang niet geweest, top derde klasse). Ik ging naar Stadspark-Germanicus in 1F en daar had ik na twintig minuten al...
  11. Abubakari

    Vrouwen Eredivisie

    ⚪️🔴⚪️
  12. Abubakari

    Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2020-21-22

    Toen deed PES5 ook al mee. En Satyr.
  13. Abubakari

    Tv-topic

    Laten die zultkoppen alleen een Ween hoes zien😕
  14. Abubakari

    Premier League

    Brighton and Hove Albion
  15. Abubakari

    Premier League

    En het Brighton van Veltman?
  16. Abubakari

    Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2020-21-22

    In den beginne wel, 3x kampioen en 1x tweede. Ook gelijk alle mazzel opgebruikt.🤨
  17. Abubakari

    Tv-topic

    WEEN!
  18. Abubakari

    Ronde 12

    Pech gehad dat Ajax geen gas terug nam. Verder niet overdreven veel tegengoals. Maakt verder ook niet uit, staan er desondanks goed voor.
  19. Abubakari

    District Noord

    Hou op, we hebben alles bij elkaar nog geen eens 10 minuten van die kraker gezien.😀
Bovenaan