Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ze hebben toch ook een te goed team om thuis 2-2 tegen RKC te spelen?
Ik moet wel zeggen dat ik er 0,0 vertrouwen in heb wat Cambuur betreft. Treft ook niet dat Feyenoord net twee competitie wedstrijden niet gewonnen heeft. Vrees een Cambuur - AZ achtig potje.
Henk de Jonge is inderdaad in een psychiatrische instelling terecht gekomen, hem knettergek noemen gaat desondanks wat ver. Henk de Jong is niet gek, benieuwd hoe hij Cambuur zondag laat spelen.
Voor één keer een defensieve tactiek waar Feyenoord moeilijk tegen uit de voeten kan en dan een goed resultaat halen is geen probleem voor het Cambuur publiek.
Ah okay, ik dacht aan kinderen in het algemeen. Die zijn niet per definitie 7 jaar natuurlijk😀.
Maar leuk, ook nog wel een mooi affiche, Emmen is ook nog wel te pakken.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.