Wat mij vooral fascineert is die 4-0 tegen Utrecht en de nasleep.
Tot aan die wedstrijd speelde Ajax een heel degelijk seizoen. 29 wedstrijden, 23 gewonnen.
Gelijk bij Eagles, Twente en tegen Utrecht en AZ. Verloren bij AZ en NAC.
Dat zijn echt kampioenswaardige cijfers. Je kunt niet alles...