Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nou ja, wat ik zeg, ik zit niet aan de tweede of derde divisie vast, ik blijf mijn potjes wel op fatsoenlijke tijden kunnen zien, maar 18.00 blojf ik niks vinden.
Ik snap dat nooit, met bekerwedstrijden tusen zaterdag en zondagclubs ook, waarom moet dat in godsnaam beslist om 17.00? Alsof zondagclubs principieel niet om 14.30 op zaterdag willen voetballen.
Mij zal het aan mijn reet roesten hoe laat de clubs in de tweede divisie of derde divisie...
Ik als Frenkie de Jong een mannetje uit wil spelen net buiten de eigen 16.
Sur place voetbal. Ik zou toch gewoon op die 1-0 gaan jagen. Nu laat je Noorwegen in leven en krijg je het deksel op de neus.
0-1 en stuklopen, counter 0-2, Turkije wint vervolgens in blessuretijd.
Ik heb er een barslecht voorgevoel over met die matige voorhoede en veel spelers uit vorm.
Flekken of Cillissen.
Zal Cillissen wel worden, lijkt me niet handig Flekken voor de leeuwen te gooien in zo'n wedstrijd.
Als stc de meest optimistische op het forum is...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.