Zoekresultaten

  1. Abubakari

    Speelronde 13

    Kut he, thuis zitten. Baal er echt ontzettend van. Was weer een mooi avondje Cambuur geweest.
  2. Abubakari

    Speelronde 13

    GOOOOAAALLLLL
  3. Abubakari

    Speelronde 13

    Maasveld is blij dat VVV weer eerste divisie speelt, al staan ze daar ongeveer net zo laag als in de eredivisie, ze verliezen in elk geval niet met 0-13.
  4. Abubakari

    Overlevers spel

    Ga ik wel voor Heerenveen. Oh nee, die heb ik net gehad. Jammer, zekerheidje las ik elders.
  5. Abubakari

    Speelronde 13

    Nou. Vrije trap had de andere kant op gemoeten en dan ook zo'n stomme klutsgoal. Maar komt wel goed, Utrecht wint niet zo vaak van Cambuur, vandaag ook niet.
  6. Abubakari

    District Noord

    Aan doelpunten geen gebrek dit weekend, gister PKC-Drachtster Boys 4-3, vandaag bij GRC-Heerenveen zelfs nog meer, het werd 5-4! Klik hier voor een verslag van uw OOG verslaggever. Hopelijk volgende week weer lekker veel goals. Dan oa Oranje Nassau-PKC'83 (stadsderby in 1E) of VVG-Zeerobben...
  7. Abubakari

    Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2020-21-22

    Eierbal:mad:, ik dacht dat ik 2-1 had bij HEE-WII, blijkt het 1-0 te zijn. Nu win ik alleen als Cambuur-Utrecht 1-2 eindigt. Dat hoeft voor mij niet zo, heb liever 2-1.
  8. Abubakari

    Overlevers spel

    Zag er wel even slecht uit met 10 man en 0-1 achter, mar Frysen joue nea op. Hier ons keuzemenu NEC - SC Cambuur Fortuna Sittard - FC Groningen PEC Zwolle - RKC Waalwijk Willem II - Go Ahead Eagles Sparta Rotterdam - Ajax FC Twente - Feyenoord FC Utrecht - Heracles Almelo SC Heerenveen - PSV...
  9. Abubakari

    District Noord

    Een iets ander verhaal dus, maar wel weer een bewijs voor het credo Never a dull moment with Mamio.
  10. Abubakari

    District Noord

    Klinkt wel als een Mamio wedstrijd. Vandaag trouwens ook een 3-0 achterstand goedgemaakt.
  11. Abubakari

    Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2020-21-22

    Och jee, ik ga zelfs van SC HEERENVEEN verliezen, hoofdklasse here i come.
  12. Abubakari

    2. Bundesliga en lager

    Wist niet dat dat al zo enorm lang geleden was.
  13. Abubakari

    District Noord

    Oh, ik wist wel dat ie van Jobbegea kwam, niet dat ie ook bij DB speelde. Geen pretje om hem als directe tegenstander te hebben lijkt mij. De 0-2, die zat er aardig in ja. De focus op bqd is wat weg nu ze geen eerste klasse meer spelen al heb ik laatst hier volgens mij nog wel gemeld dat ze...
  14. Abubakari

    District Noord

    Lang leve de perskaart, vanmiddag een mooi spektakelstuk gezien bij PKC'83 tegen Drachtster Boys. Al na vier minuten 0-1, na 19 minuten 0-2 en dat was verdiend, geen centje pijn voor DB. Tot de 45' minuut, 1-2 Bakels. En een minuut later 2-2 Bakels. Na rust rond het uur drie goals in vier...
  15. Abubakari

    Speelronde 13

    Oh, lucky psv weer.
  16. Abubakari

    Speelronde 13

    Als er geen thuispubliek zit speel je niet uit?
  17. Abubakari

    Speelronde 13

    Vitesse is bovendien de best presterende uitclub dit seizoen, ze verloren bij Ajax maar hun andere uitwedstrijden hebben ze allemaal gewonnen.
  18. Abubakari

    R.I.P Topic

    Och heden… Ironisch genoeg heet zijn laatste plaat DEAD.
  19. Abubakari

    KKD Speelronde 16

    Rare is dat ie bij de Eagles vorig jaar niet zulke rare fratsen had. Valt wel op hoe vaak keepers bij jong Ajax blunderen, zelfs Onana deed de gekste dingen in jong Ajax.
  20. Abubakari

    Weekendvoetbal

    Ik heb het toch niet over al die voorbeelden waar jij mee komt? Ik noem één bepaalde opmerking van jou racistisch.
Bovenaan