Zoekresultaten

  1. de waan

    Joost is jarig

    Gefeliciteerd, Joost! Hup Roda!
  2. de waan

    Europa League 2016-2017

    Alleen jammer dat Lyon 36 maatjes te groot is.
  3. de waan

    Europa League 2016-2017

    Ik geloof niet dat ik voor de sfeer naar een Franse wedstrijd hoef te gaan. Het is goddomme net of er een kermis in mijn achtertuin is neergezet.
  4. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Pfff, nou. Tis gelukt.
  5. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Ajax kan wel wat meer Schones gebruiken.
  6. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Manmanman...
  7. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Wat speelt Ajax dit slecht uit zeg. Zo slordig allemaal.
  8. de waan

    De Voetbalquiz

    Zal wellicht iets te maken hebben gehad met zijn werk in het casino?
  9. de waan

    AFC Ajax in Europa: OGC Nice - Ajax

    Gebeurt er nog iets?
  10. de waan

    De Voetbalquiz

    Natuurlijk.
  11. de waan

    De Voetbalquiz

    Marcel van Helmond? Wie is Toto trouwens?
  12. de waan

    Tweede Kamerverkiezingen 15 maart 2017

    Het treurige is een beetje dat een groot deel van die groep denkt dat Wilders voor ze opkomt, maar de PVV stemt in de kamer nog rechtser op economische voorstellen dan de VVD.
  13. de waan

    Tweede Kamerverkiezingen 15 maart 2017

    Ik doel ook meer op SP-achtig links, niet progressief links. Hoeveel procent van de PVV-aanhang stemde vroeger PvdA? Die groep bedoel ik met name. Volgens probeert Monasch wel een beetje in die vijver te vissen, maar die heeft geen aas aan de hengel.
  14. de waan

    Tweede Kamerverkiezingen 15 maart 2017

    En dat maar twee van de vier kwadranten gevuld zijn. Vooral linksonder zit een joekel van een gat in de markt zou je denken. Cultureel conservatief/rechts in combinatie economisch links.
  15. de waan

    Tweede Kamerverkiezingen 15 maart 2017

    Damage Control.
  16. de waan

    Tv-topic

    Vuile Klootzak!
  17. de waan

    Olympische allerlei

    Handboogschieten en pistoolschieten lijkt me wel leuk om gewoon op straat in de banlieus te doen.
  18. de waan

    Dinsdag, Woensdag, elke dag...; Slechte TV avond

    Ik lees al die posten van JMD nu ook met zijn eigen stem er bij. Dat is best wel apart. Dat had ik tot nu alleen met De Groene Scout. En Janssen natuurlijk.
  19. de waan

    Districtsbeker 2016/17

    Als Germania dan ook nog even kan stunten tegen de buurman van NSC.
  20. de waan

    Districtsbeker 2016/17

    Potjes van vanavond in Oost: DFS (za H) - Heino (zo 1) 5-0 DUNO Doorwerth (za 1) - AZSV (za H) 4-2 Excelsior '31 (za H) - Orion (zo 1) 0-1 FC Trias (zo 3) - CSV Apeldoorn (za H) 2-8
Bovenaan