Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ben het wel met Noordooster eens dat de Tweede Divisie geen noodzakelijke tussenschijf is in de piramide. Het was prima geweest om op niveau 3 met twee afdelingen te door te gaan. Ik heb ook het sterke vermoeden dat de enige reden voor de introductie voor deze tussenlaag het voorkomen van...
Haha, ja, geweldig he.
Die Buijs is sowieso een soort van Sjaak Swart die iedere week weer even komt vertellen wat er allemaal niet deugt. Vrij vermoeiend figuur.
Ik citeer TC Tubantia:
"FC Twente zegt de financi?n weer onder controle te hebben. Afgelopen seizoen werd er quitte gedraaid en voor dit seizoen wordt een nettowinst van 1,3 miljoen winst verwacht."
En wat zegt het jaarverslag:
Daar kan Joop nog een puntje aan zuigen qua situatie mooier...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.