Zoekresultaten

  1. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Ik ben het wel met Noordooster eens dat de Tweede Divisie geen noodzakelijke tussenschijf is in de piramide. Het was prima geweest om op niveau 3 met twee afdelingen te door te gaan. Ik heb ook het sterke vermoeden dat de enige reden voor de introductie voor deze tussenlaag het voorkomen van...
  2. de waan

    Tweede Kamerverkiezingen 15 maart 2017

    Ik heb inmiddels zo'n vaag gevoel dat het CDA de grootste partij gaat worden op 15 maart.
  3. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Opgedonderd. Tot zover mijn genuanceerde mening hierover.
  4. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    De gegevens komen niet volledig uit dezelfde bronnen en dat maakt een vergelijking niet goed mogelijk.
  5. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Haha, ja, geweldig he. Die Buijs is sowieso een soort van Sjaak Swart die iedere week weer even komt vertellen wat er allemaal niet deugt. Vrij vermoeiend figuur.
  6. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Aswoensdag, zijn de spelers dan al wel weer boven water? Of doen die halve profs van tegenwoordig niet meer aan carnaval?
  7. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Ik citeer TC Tubantia: "FC Twente zegt de financi?n weer onder controle te hebben. Afgelopen seizoen werd er quitte gedraaid en voor dit seizoen wordt een nettowinst van 1,3 miljoen winst verwacht." En wat zegt het jaarverslag: Daar kan Joop nog een puntje aan zuigen qua situatie mooier...
  8. de waan

    De piramide

    Ik heb niet zo veel verstand van arbeidsrecht, maar wat is precies het probleem?
  9. de waan

    Studio Voetbal

    Tegen zichzelf in bescherming nemen zou ik zeggen.
  10. de waan

    Studio Voetbal

    Mijn Twitter-tijdlijntje gaat helemaal los op Co. Hateboer back, Klaassen linksbuiten?
  11. de waan

    Hoofdklasse B 2016-2017 (zondag)

    Oke. Ik heb het idee dat het complex helemaal klem zit tussen spoor en weg, maar er is nog wel wat ruimte dus.
  12. de waan

    De Voetbalquiz

    Zit iedereen nou maar lukraak vragen te stellen?
  13. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Katwijk speelt toch thuis?
  14. de waan

    Hoofdklasse B 2016-2017 (zondag)

    Maar Chevremont speelde op hetzelfde complex ooit op het hoogste niveau.
  15. de waan

    Tweede Kamerverkiezingen 15 maart 2017

    Ligt het trouwens aan mij of zag Wilders er wel erg slecht/ongezond/ziek uit?
  16. de waan

    Tv-topic

    De campagnekrakers bij Lubach waren wel erg hilarisch.
  17. de waan

    Tv-topic

    Zondag is de enige avond dat je tv-keuzes moet maken. Tegenlicht schuift door naar morgenmiddag.
  18. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    De Fox app?
  19. de waan

    Tweede Kamerverkiezingen 15 maart 2017

    Tja, Wilders heeft natuurlijk geen enkel belang bij een debat. Lafjes is het wel allemaal.
  20. de waan

    Het weer

    Hier een mooi laagje vanmorgen, maar het begint nu langzaam goor drabberig te worden.
Bovenaan