Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Liverpool heeft zijn laatste kans op een prijs voor dit seizoen verspeelt. Ze verloren met 2-1 van Aston Villa. De finale zal dus gaan tussen Villa en Arsenal, dat gisteren Reading versloeg na verlengingen een blunder van de Reading-keeper.
Chelsea moet gewoon niet verliezen dus we weten allemaal wat Mourinho gaat doen. Het zou de slotfase van de Premier League nog wel leuk maken moest United winnen. Maar ik ga voor een gelijkspel, zoals de topper tegen City.
Zo is het inderdaad. Al miste Messi ook wel een opgelegde kans op 2-0. Het is nog maar de eerste keer dat ik Valencia zie spelen dit seizoen maar ik moet zeggen, leuk elftal. Ik hoop dat ze de top 4 kunnen halen.
Vandaag de heenwedstrijden in de kwartfinale van de Europa League. Ik ben benieuwd wat Club Brugge nog kan tegen Dnjepr. Op Konoplyanka na is dat een volledig onbekende ploeg voor mij, maar ze waren wel de enige van alle kwartfinalisten waar ik Club Brugge op voorhand een kans tegen gaf. Jullie...
Niet gedacht dat het verschil zo groot zou zijn vanavond. PSG miste wel wat spelers, maar ze kwamen overal gewoon te kort. En wat een goals van Suarez, die 2e kan je er onmogelijk beter inschieten. Veel mensen kunnen hem dan wel niet uitstaan, maar die kan toch een aardig stukje voetballen...
Ik had deze al ingevuld op het oude forum, tellen die nog? In ieder geval, voor de zekerheid:
Woensdag 15 april:
PSG - FC Barcelona 1-1
FC Porto - Bayern M?nchen 1-2
Europa League:
Donderdag 16 april:
Sevilla FC - Zenit Sint-Petersburg 0-0
Club Brugge - Dnipro Dnjepropetrovsk 2-0
Dinamo Ki?v...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.