Europa League 2014/2015

Kielse Rat

Well-known member
Vandaag de heenwedstrijden in de kwartfinale van de Europa League. Ik ben benieuwd wat Club Brugge nog kan tegen Dnjepr. Op Konoplyanka na is dat een volledig onbekende ploeg voor mij, maar ze waren wel de enige van alle kwartfinalisten waar ik Club Brugge op voorhand een kans tegen gaf. Jullie kennen ze uiteraard beter van de dubbele confrontatie tegen Ajax. Het lijkt mij sowieso belangrijk voor Brugge om vanavond al het verschil te maken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Een van de populairste clubs uit Oekra?ne in Nederland. We spelen in het prachtige blauw. Al zullen we vanavond wel in het wit aantreden gezien de clubkleuren van Club Brugge. Tegen Ajax misten we in de return nogal wat spelers door schorsingen, maar tegen Club Brugge zijn we weer aardig compleet. Ik verwacht eigenlijk niet dat Club Brugge het ons heel lastig kan maken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
In de reguliere tijd was het Djnepr die het allang had moeten afmaken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je hebt er dus zelf niets van gezien?


Maar nog even voor de duidelijkheid, jij vond dus dat we over 2 wedstrijden kansloos hebben verloren?

Waar heb ik dat gezegd? Ongelukkig valt het echter niet te noemen. In de heen wedstrijd heeft Djnepr vijftien keer een doelpoging ondernomen om vijf keer door Ajax. In Amsterdam heeft Djnepr eveneens vijftien doelpogingen ondernomen om dit keer elf door Ajax. Met de wetenschap dat Ajax pas echt druk ging zetten op de goal van Djnepr in de verlenging vind ik de conclusie van RSDG dat Djnepr de eerste negentig minuten niets had te vertellen in Amsterdam lachwekkend. Maar goed, jij hebt kennelijk meer moeite met het feit dat ik het niet zo ongelukkig vind als Ajax van Djnepr verliest als het qua doelpogingen gewoon dertig om zestien in het voordeel is van Djnepr.
 

Eresd?g?

Banned
Ajax was in Oekra?ne kansloos, daar ben ik duidelijk over. Echter de eerste 90 minuten in Amsterdam was absoluut voor Ajax. Echte kansen van Dnjepr waren er niet, meer wat losse flodders op het doel. Daar verras je Vermeer misschien mee, Cillessen echter niet. Kansen wil ik dat dus niet noemen. Leuk hoor statistieken, maar statistieken zeggen niet alles.
 

Maasveld

Well-known member
Ajax was in Oekra?ne kansloos, daar ben ik duidelijk over. Echter de eerste 90 minuten in Amsterdam was absoluut voor Ajax. Echte kansen van Dnjepr waren er niet, meer wat losse flodders op het doel. Daar verras je Vermeer misschien mee, Cillessen echter niet. Kansen wil ik dat dus niet noemen. Leuk hoor statistieken, maar statistieken zeggen niet alles.
Scheelt wel dat Ajax ook geen echte kansen heeft gehad.
 
Bovenaan