Zoekresultaten

  1. Mario

    De weg naar het WK2026, deel 3: Malta & Finland

    Destijds alweer zijn 4e WK met Oranje.
  2. Mario

    WK 2026

    Hoe kwam Abu aan die microfoon?
  3. Mario

    De weg naar het WK2026, deel 3: Malta & Finland

    1983 werd het eens 12-1
  4. Mario

    WK 2026

    Faeröer wint met 4-0 van Montenegro, toch wel een opvallende uitslag.
  5. Mario

    De weg naar het WK2026, deel 3: Malta & Finland

    Het zal wel 0-2 worden of zo.
  6. Mario

    Toekomst landentoernooien

    Een WK in NL? Dat zie ik niet zo snel gebeuren. Geld regeert, dus er zullen meer Qatars en SA's volgen.
  7. Mario

    De weg naar het WK2026, deel 3: Malta & Finland

    Weghorst in de spits, en de blessure van Meerdink lijkt ernstiger dan gedacht.
  8. Mario

    Buitenlandse politiek

    Hamas zal nooit verdwijnen uit Gaza.
  9. Mario

    WK 2026

    Slechtste WK ooit
  10. Mario

    WK 2026

    1990, 1-1 op dat dramatische WK in Italië.
  11. Mario

    WK 2026

    Gaan die zich eindelijk ook eens plaatsen? Altijd sterk team in Afrika, maar zelden op het WK.
  12. Mario

    WK 2026

    Daarom, en dan ook tegen Nederland. In één groep met Indonesië en Curaçao of Suriname.
  13. Mario

    Out of territory wedstrijden

    .
  14. Mario

    WK 2026

    ESwatini = Swaziland? Komt denk ik wel goed met Kaapverdië.
  15. Mario

    WK 2026

    Give the cup to Trump
  16. Mario

    WK 2026

    Het mooie is dat die kwalificatie daarna nog gewoon doorgaat. In ieder geval 2e worden, en dan heb je nog steeds kans op het WK.
  17. Mario

    WK 2026

    Oeps 😄
  18. Mario

    WK 2026

    Ook zonder dat thuisvoordeel gaan beiden landen normalitair gewoon naar het WK. Beiden de sterksten in hun groep.
  19. Mario

    De weg naar het WK2026, deel 3: Malta & Finland

    Voor deze twee wedstrijden lijkt het mij ook niet echt nodig..ik had begrepen dat Meerdink als stagair erbij was en waarschijnlijk toch niet had gespeeld.
  20. Mario

    De weg naar het WK2026, deel 3: Malta & Finland

    Meerdink haakt geblesseerd af, Koeman roept geen vervanger op.
Bovenaan