Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Boetes van in totaal 10% van de totale begroting is ook wel vrij bezopen natuurlijk. Ze zullen er vast op bepaalde punten een potje van hebben gemaakt, maar de KNVB wekt ook wel een beetje de indruk dat ze wel heel erg graag het laatste zetje willen geven.
HBS en Quick lijken me gezien hun achtergrond wel de laatste clubs die het overwegen. Maar het lijkt me sowieso veel beter als alle clubs nu even de koppen bij elkaar steken en dat ze de KNVB duidelijk maken dat ze heel snel moeten kappen met deze onzin.
EDIT: Wat voor HBS en Quick geldt, geldt...
Misschien schuift er het nodige door vanuit het beloftenteam en contractspelers kunnen nog tot 31 augustus worden vastgelegd. Alleen voor amateurs zonder contract eindigt de overschrijvingstermijn op 15 juni.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.