Zoekresultaten

  1. Mario

    WK 2026

    Rudi heeft thuis wat uit te leggen.
  2. Mario

    Even oefenen

    Nederland wil in maart gaan oefenen tegen een Zuid Amerikaans topland. Gisteren liet Koeman al weten dat dat niet Argentinie zal zijn. Dus waarschijnlijk Brazilie. Daarnaast wil men ook nog tegen een Europees topland spelen.
  3. Mario

    De weg naar het WK2026, deel 4: Polen & Litouwen

    "Ik hoop dat Miramar kijkt"
  4. Mario

    De weg naar het WK2026, deel 4: Polen & Litouwen

    Volgende keer zal Weghorst er wel weer bij zitten.
  5. Mario

    De weg naar het WK2026, deel 4: Polen & Litouwen

    Het wordt nog 4-5 Verzonden vanaf mijn telefoon
  6. Mario

    De weg naar het WK2026, deel 4: Polen & Litouwen

    Nou, toch nog een penalty?
  7. Mario

    WK 2026

    Ik kijk meer uit naar Schotland- Denemarken morgen.
  8. Mario

    De weg naar het WK2026, deel 4: Polen & Litouwen

    Alvast wennen aan het WK
  9. Mario

    WK 2026

    Behalve die overwinning in de eerste wedstrijd is Slowakije ook niet echt geweldig.Ze gaan nog wel naar de Play-offs.
  10. Mario

    De weg naar het WK2026, deel 4: Polen & Litouwen

    Dat is gewoon een penalty
  11. Mario

    De weg naar het WK2026, deel 4: Polen & Litouwen

    Zelfs de president van de VS kleurt Oranje
  12. Mario

    WK 2026

    Kunnen we alvast wennen aan het WK.
  13. Mario

    WK 2026

    Alweer voor de 2e keer op rij dat Nigeria er niet bij zal zijn. Die internationale play-offs zijn wel heel divers met verschillende speelstijlen. Dat kunnen best wel eens leuke wedstrijden worden.
  14. Mario

    WK 2026

    Toen nog Zaire
  15. Mario

    R.I.P Topic

    Schrijfster Yvonne Keuls (93)
Bovenaan