Drukke middag gehad en lees je opeens dat Van Nistelrooij weg is. Verrassend! Maar past wel bij hem dat hij dicht bij zichzelf blijft, dat deed hij als speler al. Eigenwijs ja, maar het pleit wel voor hem. Alleen wel een kras op een beginnende trainerscarrière. Je hoorde de twijfel vorig jaar al...