Zoekresultaten

  1. Batigoal

    Wielrennen

    Van Vleuten houdt net voldoende stand!
  2. Batigoal

    Speelronde 31

    Wat een goalgetter die Vlap!
  3. Batigoal

    Speelronde 31

    Niks aan het handje; Cerny al met de 0-2.
  4. Batigoal

    Wielrennen

    Kinderachtige reactie van Vollering. Goeie renster, maar ik vind haar nog niet echt sympathiek overkomen vaak in interviews.
  5. Batigoal

    Speelronde 31

    Prima vrije trap van Vlap: 0-1 voor Twente.
  6. Batigoal

    Speelronde 31

    Ik dacht laat ik het eens positief benaderen.
  7. Batigoal

    Speelronde 31

    Hato is op zijn 17e al de beste van dit Ajax.
  8. Batigoal

    Speelronde 31

    Het is weer vrij beroerd aan Ajax-kant, maar qua kansen had je toch al 2 of 3-0 voor moeten staan. Moet toch niet gebeuren dat AZ straks scoort, want die laten helemaal niks zien.
  9. Batigoal

    Speelronde 31

    Stwrkte @Bernardo! Het zat er natuurlijk aan te komen, maar toch niet leuk als je club degradeert.
  10. Batigoal

    Speelronde 31

    Dure misser van Auassar. Die loopt ook wel op zijn laatste benen. Doet me denken aan Michel Breuer in zijn laatste maanden.
  11. Batigoal

    Speelronde 31

    Complimenten voor RKC voor dit seizoen. Uitstekend beleid. En ook wel prima spelers; Kramer en Seuntjens werkt uitstekend. Zou leuk zijn als ze de playoffs halen. Ik begreep dat Fraser in beeld is om Oosting op te volgen. Die zie ik daar wel bij passen.
  12. Batigoal

    1. Bundesliga

    Belangrijke overwinning voor Schalke. Laat hen en Stuttgart er maar gewoon in blijven.
  13. Batigoal

    Buitenlands nieuws

    Zitten we er allemaal klaar voor? 👑🇬🇧
  14. Batigoal

    Serie A

    Mooi hoor. Ook in het eigen stadion en de stad is het groot feest.
  15. Batigoal

    Speelronde 31

    Komende zaterdag maar eens op het Kasteel kijken of Sparta punten weet te pakken tegen PSV. Dat zou toch mogelijk moeten zijn. Voor mij een poos geleden dat ik voor het laatst naar Sparta ben geweest.
  16. Batigoal

    Serie A

    Bij Lazio-Sassuolo wel een apart moment. De VAR greep maar liefst 2 keer in bij een goal van Lazio. In eerste instantie om te constateren dat Immobile net niet buitenspel stond bij het maken van de goal. Dus goedgekeurd en Lazio juichen. Vervolgens ging de VAR opnieuw checken en bleek dat...
  17. Batigoal

    Valencia C.F.

    Gaat nog lastig zat worden inderdaad. Wat dat betreft zonde dat gisteren die laatste goal werd afgekeurd, dat had een hoop lucht gegeven. Guerra is wel weer een volgend talent inderdaad. Voor Valencia ook wel noodzakelijk om hem te ontwikkelen zodat ze hem op termijn verkopen om weer wat geld...
  18. Batigoal

    Primera División

    Wat is Griezmann geweldig in vorm zeg. Leek een tijd terug uitgeblust, maar dit seizoen is het regelmatig genieten met hem. Die Jackson van Villarreal vind ik trouwens ook een spectaculair talent. Ik heb hem geloof ik al eens eerder aangestipt, maar die maakt een stormachtige ontwikkeling door...
  19. Batigoal

    Ajax Nieuwstopic

    Hij had hem inderdaad midden in het seizoen gelijk de grond in moeten boren.
  20. Batigoal

    Serie A

    Iemand nog die penalty van Milik gezien? Wat een belachelijke aanloop. Sowieso worden veel penalties tegenwoordig idioot genomen met al die hupjes. De strijd om plek 2 blijft spannend. Niemand bovenin lijkt echt voor langere tijd te overtuigen.
Bovenaan