Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
JMD gaat helemaal los:
" In het Zuid-Hollandse Hillegom is woensdagavond een grote brand uitgebroken bij een vuurwerkverkooppunt. Ook een naastgelegen matrassenwinkel staat in brand. Dat meldt de Veiligheidsregio Hollands Midden. De brand is uitslaand; de vlammen zijn van buitenaf zichtbaar."
Plea, ik was 'm alweer vergeten. Ik heb hem ook nooit zien spelen. Hij deed de eerste 3 wedstrijden mee, en toen was ik met vakantie. Hoe staat het met zijn blessure?
En dan hebben we ook van Bommel nog.
Wat een gejank zeg. Zijn vriendin heeft zich niet gekwalificeerd voor de 1500. Ja, dat is heel lullig, maar zo zijn de regels nu eenmaal. Deal with it.
De ene week win je met knock-out, vervolgens zit er een week later een engeltje op je schouder.
https://www.ad.nl/vechtsport/dodelijk-verkeersdrama-in-nigeria-anthony-joshua-komt-week-na-zege-op-jake-paul-met-de-schrik-vrij~a8f8f7db/
Waarom zou hij een stap terug doen in zijn carrière, zeker nu hij met de echte Nederlandse top heeft gewerkt. Ajax kan zich beter richten op Reiziger of zo.
Bosz staat bij de KNVB boven aan dat lijstje. Volgens mij wil hij zelf ook graag. Dat kan ik mij ook voorstellen na 3 succesvolle...
Ik denk dat Bosz na de zomer naar de KNVB gaat. Wat dat betreft zou het fijn zijn als Koeman duidelijkheid geeft, zodat PSV op tijd op zoek kan naar een nieuwe coach.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.