Hou toch op met dat gezeur over negeerlijst ed, kom op zeg. Da's toch wel het meest trieste wat ik op een forum zie, dat die optie er is maakt mij al verdrietig. (nee niet echt natuurlijk, maar toch)
En dat gehak opelkaar is 1, maar dat dan ook nog van het ene topic het andere in nemen doet mij...