Ajax heeft het toch altijd van zijn ?eigen? jeugd moeten hebben, uiteraard zal je wat ervaring moeten hebben, maar Ajax heeft met Overmars nu lijkt het niet de man om die ervaring ook aan kwaliteit te koppelen. (Huntelaar misschien)
om het beleid nu om te gooien en van de, eventueel...