Potje bekervoetbal vanavond, Groninger Boys-Actief, het debuut van Freddy de Grooth als trainer. Verliep best aardig, 5-1 gewonnen. Groninger Boys heeft geloof ik een flinke metamorfose gemaakt, veel jonge gasten, leuk team. Vorig seizoen streed Actief nog om de titel en GB tegen degradatie. 5-1...