Ook in de breedte zijn er nog een aantal spelers vertrokken, waardoor je op een aantal posities geen alternatieven met ervaring hebt. Achter Brobbey zit helemaal geen spits meer, in Jong Ajax is alleen Rasmussen over die van originele een buitenspeler is. Centraal achterin hebben we alleen Hato...