Ze moeten ook gewoon normaal doen. Prima dat hij weer terug is. Wel of geen echte Ajacied, het was wel een fantastisch talent voor de club die een schitterende loopbaan heeft gehad. Zegt niet altijd de meest slimme dingen, maar ik denk dat veel jonge spelers graag met hem werken.