Zoekresultaten

  1. Mario

    Groep I

    Voor het eerst dit Wk lijkt het weer een spelbreker te zijn.
  2. Mario

    Groep I

    En nat
  3. Mario

    Groep I

    1-0 Frankrijk. Mbappe
  4. Mario

    Groep J

    Zonder Messi stelt Argentinie niet zoveel voor. Ik moet het nog zien tegen een sterkere tegenstander dan dit Oostenrijk.
  5. Mario

    Groep J

    Een beetje betere tegenstander wint toch gewoon van dit Argentinie?
  6. Mario

    Het weer

    Het is bij mij thuis koeler dan op kantoor. Maar goed, ik werk sowieso maar 2 dagen per week op kantoor.
  7. Mario

    Het weer

    Airco te oud
  8. Mario

    Groep J

    Het is sowieso een schoppartij
  9. Mario

    Het weer

    Net een berichtje van mijn werk dat we deze week thuis mogen werken, mooi begin van de zomer 😎
  10. Mario

    Groep J

    Valt me mee dat hij 'm niet over mag nemen.
  11. Mario

    Groep J

    Messi mist
  12. Mario

    Groep J

    Argentinië krijgt weer eens een penalty cadeau.
  13. Mario

    [26 juni] Nederland - Tunesie

    De vraag moet zijn: " Mag jouw vrouw een WK wedstrijd fluiten waar 22 mannen aanwezig zijn?"
  14. Mario

    [26 juni] Nederland - Tunesie

    Nederland krijgt voor het eerst een vrouw als scheidsrechter op het WK. Katia Garcia uit Mexico zal de wedstrijd tegen Tunesië fluiten. In de aanloop naar het WK had Oranje ook al een vrouwelijke scheidsrechter in de oefeninterland tegen Oezbekistan.
  15. Mario

    Groep G

    Iran kan ook gewoon groepswinnaar worden. Iran ook.
  16. Mario

    Saté WK Voorspeltopic

    Ronde 3 24 juni 21.00 tot 28 juni 1.30 Zwitserland - Canada 1-1 Schotland - Brazilië 0-2 Tsjechië - Mexico 0-2 Japan - Zweden 3-1 Tunesië - Nederland 0-5 Turkije - Verenigde Staten 0-3 Kaapverdië - Saoedi-Arabië 1-0 Uruguay - Spanje 1-1 Kroatië - Ghana 2-1 Colombia - Portugal 1-1
  17. Mario

    Groep H

    Ook geen best WK voor Uruguay lijkt het, in 2010 hadden ze een goed team. Uiteraard mooie geschiedenis met twee wereldtitels toen voetbal nog in zwart en wit was.
  18. Mario

    De trainer van Ajax

    Van Persie?
  19. Mario

    Groep H

    Veel doelpunten toch op dit toernooi
  20. Mario

    [26 juni] Nederland - Tunesie

    Ik denk dat men de groep wil winnen, dus gewoon met je basis elftal spelen lijkt mij. Gezien het wedstrijdverloop kan je eventueel gaan wisselen.
Bovenaan