Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hup Ajax! Het blijft stom dat we onze rechtsbuitens weg hebben gedaan. Nu speelt er iedere wedstrijd weer iemand anders daar en niemand voelt zich er thuis.
Lens heeft vorig seizoen boven zijn kunnen gepresteerd en is vervolgens zijn 2 belangrijkste spelers kwijtgeraakt (Openda en Fofana). Nieuwe spits Wahi draait nog niet en een nieuwe spelmaker hebben ze nog niet echt, dus die worstelen even. Maar het beleid zit daar wel goed in elkaar en ik...
Het was slechts tegen Antwerp, maar Barcelona speelt ook weer steeds beter hoor. Leuk om te zien dat ze met steeds meer jonkies weer richting een hoog niveau gaan.
Onbegrijpelijk dat Milan niet won van Newcastle. Hoeveel kansen heb je nodig?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.