Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Lichtpuntje niet echt, want hij stond tegen Marseille donderdag veel te ver naar voren paar keer, maar het is niet de zwakste schakel. Van mij had hij er nu niet uitgehoeven.
Vooraf vrees je hier al voor, maar heb je stiekem hoop dat het best goed gaat. Maar poeh, wat is het verdedigend dramatisch. En positionering en hoe je je restverdediging hebt, daar kun je toch gewoon afspraken over maken? Maar goed, hopelijk niet teveel tegengoals verder.
Gelukkig hebben onze...
Het is vooral dat die competitie nooit speelbaar was vanwege een exclusieve deal met Konami. Er waren wel manieren om die competitie te spelen, maar echt optimaal vind ik ze niet. Nu dus wel en ik vind het wel een leuke competitie.
Het is officieel bevestigd dat de J-League er in zit. Voor het eerst sinds het spel Football Manager heet. De J-League 1 t/m J-League 3 zitten er in met volledige licentie, dus standaard al alle logo's en foto's. Dat maakt het wel heel interessant om deze versie te kopen.
Niet echt, ga vanavond op vakantie. Kan als het goed is nog net de wedstrijd zien, maar ik verwacht er weinig van en heb genoeg afleiding om er zwaar van te balen als het een afstraffing wordt. Maar wellicht is het wat beter dan afgelopen donderdag en valt het mee.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.