Zoekresultaten

  1. de waan

    Gemeenteraadsverkiezingen + 1e referendum 2018

    Wat vonden jullie van de metamorfose van Tom Kuilder?
  2. de waan

    Gemeenteraadsverkiezingen + 1e referendum 2018

    Komt omdat ie niks te verbergen heeft.
  3. de waan

    Gemeenteraadsverkiezingen + 1e referendum 2018

    PVV is in Venlo kleiner dan de PvdA.
  4. de waan

    Gemeenteraadsverkiezingen + 1e referendum 2018

    Is er serieus nog steeds geen koopzondag in Zwolle?
  5. de waan

    Gemeenteraadsverkiezingen + 1e referendum 2018

    Bijna allemaal gemeenten waar geen gemeenteraadsverkiezingen waren en dus (vermoed ik) vooral tegenstanders zijn gaan stemmen voor het referendum.
  6. de waan

    District Oost

    Ik denk dat ze niet zo gelukkig zullen zijn met deze omschrijving.
  7. de waan

    Gemeenteraadsverkiezingen + 1e referendum 2018

    Ah, daar hebben we de eerste grote winnaar die dik verloren heeft.
  8. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    Te Werve won eerder ook al ruim van DHC. Wel opmerkelijk inderdaad, want op papier is West II misschien wel het sterkst bezette district.
  9. de waan

    Wielrennen

    Hup, Nederland, Hup.
  10. de waan

    Wielrennen

    Echte Nederlanders?
  11. de waan

    Wielrennen

    Ook nog!
  12. de waan

    Wielrennen

    Hoho, in Drenthe hebben we de VAM-berg.
  13. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Bij Twente kun je de Jensen-broertjes en Dylan George (al is die weer aardig uit beeld geraakt heb ik het idee) als voorbeelden noemen. Die speelden alledrie aanvankelijk vast bij de beloften mee.
  14. de waan

    Beloftenteams in de piramide

    Dat je ik weet niet hoeveel vrije tijd verspilt, omdat je niet gewoon kunt toegeven dat er kennelijk geen "48 uren-regeling" bestaat. Heel bijzonder.
  15. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    En Rijnsburg had een paar weken terug ook nog een akkefietje, dus die hebben er ook alle belang bij om te doen alsof er niet zoveel aan de hand was.
  16. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Mooi. Bijna veilig ondertussen en nu kijken of we nog iets leuks kunnen doen in de rest van het seizoen.
  17. de waan

    Transfers 2e divisie

    Hahaaa!!
  18. de waan

    Hoofdklasse B zondag 2017-2018

    Nou, we kunnen vast gaan scouten bij OSS'20.
  19. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    Hahaaa!!11elf!!
  20. de waan

    Derde divisie zondag 2017/2018

    Gistermiddag was een wedstrijd in de hoofdklasse of Derde Divisie met meer dan 300 toeschouwers een uitzondering. Ik blijf mne toch afvragen wie we hier een plezier mee doen. Gelukkig mag ik naar volleybal voor de krant vanmiddag.
Bovenaan