Zoekresultaten

  1. Abubakari

    Coke, hasj en pillen! Het doorgesnoven Neanderthaler topic

    Wel prachtig dat uitgerekend de Wolf zoiets post.
  2. Abubakari

    Nederland, WK selectie

    Waarom heet Geertruida ineens Beertruida?
  3. Abubakari

    Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2022-23-24

    Het zit niet mee de laatste weken.😤 Laat dat schijt WK ook maar zitten.😒
  4. Abubakari

    Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2022-23-24

    Godsamme, alleen bij 2-2 bij GAE-Vit zou ik nog verliezen, wordt het in de 94’ minuut nog 2-2.😖 Ik had zelf 2-1.🫤
  5. Abubakari

    Speelronde 14 + inhaal

    Wat zegt het als je thuis tegen Fortuna 1-1 speelt en bij AZ wint.
  6. Abubakari

    Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2022-23-24

    Je zit de eerste 3 duels op de tribune wegens commentaar op de grensrechter hoorde ik.
  7. Abubakari

    [VK League] Opstellingen en wedstrijdtopic

    Het is winterstop en Verhulst houdt de nul bij PSV, Pepi, Bergwijn en Kökcü scoren en van Aken is weer fit. Heb je wat aan.🤬
  8. Abubakari

    Speelronde 14 + inhaal

    Wat een spast is die Jacobs zeg. Wonderbaarlijk dat ie de 0-1 wel maakt want zelfs op de doellijn staand verkloot ie de kansen nog. Maak je die megakans op het half uur dan win je in Heerenveen. Maar lul de behanger zet zijn brieke poten weer scheef tegen de bal en die halve zool weet het weer...
  9. Abubakari

    Speelronde 14 + inhaal

    Thuis tegen Eagles en Vitesse en uit bij Emmen 6 punten laten liggen is wel schandalig. Maar dat zullen ze bij PSV over Cambuur en Groningen uit ook denken. Ajax heeft een zwaar slot, hopelijk is alles dan op orde.
  10. Abubakari

    2. Bundesliga en lager

    Daar gaat het niet om, HSV is een gevallen topclub, geen club die eerdaags hooguit in de subtop speelde. Zoals Sparta hooguit subtop was in de laatste 50 jaar en Feyenoord een topclub. Ik had het over historie, niet over de laatste 10 jaar.
  11. Abubakari

    2. Bundesliga en lager

    Sparta heeft in de jaren 80 ook de EC1 gewonnen en werd toen ook regelmatig kampioen? HSV is gewoon een gevallen topclub, meer het Feyenoord dan het Sparta van Duitsland qua historie.
  12. Abubakari

    Speelronde 14 + inhaal

    Vind ik eigenlijk wel meevallen. Ze zakken geregeld door de ondergrens, maar ik heb Ajax dit seizoen ook hele goeie wedstrijden of goeie fases zien spelen. Dat Bassey en Sanchez tijd nodig hebben, net als de aanvankelijk ook verguisde Alvarez, is niet raar. Ik zie overigens ook bijvoorbeeld een...
  13. Abubakari

    District Noord

    Lekker potje gezien vanmiddag, Gorecht-VVG. Rare ploeg, dat VVG. Scoren weinig en krijgen er ook niet heel veel tegen. Tenzij ze veel scoren, dan krijgen ze er ook veel tegen. VVG-Leeuwarder Zwaluwen bijvoorbeeld, 5-5. En vanmiddag 4-4. Ongelooflijk dat ze deze niet wonnen, ik denk dat Gorecht 5...
  14. Abubakari

    Het grote tv's, tv-accessoires en kabelboeren-topic

    Ik mocht bij de buren op teletekst kijken.
  15. Abubakari

    Satékroketten Lekker & Gezond Eredivisie 2022-23-24

    We kunnen het Saté WK voorspellen! https://devoetbalkantine.nl/threads/voorspellingen-en-wedstrijdschema-sat%C3%A9-wk-2022.761778/#post-926463
  16. Abubakari

    Speelronde 14 + inhaal

    Van mij mag Schreuder oprotten hoor, maar waar waren ze na rust mee bezig bij Ajax? Met het WK? In elk geval niet met het maken van de 2-4 want dat kon je aan zien komen, als je de wedstrijd niet in het slot gooit gaat het je punten kosten. Et voila. Drie tegengoals tegen Emmen, gescoord door...
  17. Abubakari

    2. Bundesliga en lager

    Moet je beter luisteren. HSV kleurloos noemen, dan begrijp je er ook niet veel van.😄
  18. Abubakari

    2. Bundesliga en lager

    Wieso?
  19. Abubakari

    Jack's League 2022/2023 (Tweede Divisie)

    Hongerwinter in de Knipe?
  20. Abubakari

    Het grote tv's, tv-accessoires en kabelboeren-topic

    Kut, ik dacht ik vraag Eef wel even of die me een pb’tje kan sturen wat Ajax gedaan heeft. Zijn er nog andere manieren dan teletekst om er achter te komen of moet ik op de krant van maandag wachten? Wel raar, geen teletekst, maar zou op termijn wel weer terugkomen las ik.
Bovenaan