Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Weer verloren. We hebben echt mazzel dat er vier clubs zijn die relatief weinig punten pakken, want met 33 uit 29 zit je normaal gesproken dik in de problemen.
Wat ben je toch aan het miepen over dat convenant. Als het al ooit tot weekendvoetbal komt hoeven "echte" zaterdagclubs die al hun hele bestaan op zaterdag spelen echt niet bang te zijn, hoor.
Geldt nu toch ook al in de Tweede Divisie, Lisse en Rijnsburg staan er ook niet tussen.
Bij RBB...
Het is inderdaad inderdaad steeds meer een item in West II. Daarvoor hoef je alleen de berichtgeving maar te volgen. Het heeft volgens mij de laatste jaren al wel vaker op de agenda gestaan.
Hoe is de grondhouding bij de clubbestuurders over het algemeen, de kok? Of is dat heel wisselend?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.