Zoekresultaten

  1. de waan

    FC Twente nieuws

    En maar "no-one likes us, we don't care"zingen. Het cared ze kennelijk toch meer dan ze zelf willen toegeven.
  2. de waan

    De piramide

    Bingo.
  3. de waan

    FC Twente nieuws

    Volgens mij is die onderste rij aan de lange zijde allemaal sponsorplekken.
  4. de waan

    FC Twente nieuws

    Nee, pas sinds spelers als Jari Oosterwijk 2,5 ton verdienen.
  5. de waan

    FC Twente nieuws

    Het volk komt toch wel.
  6. de waan

    De piramide

    Gelukkig doe jij het wel gewoon. En veel plezier met De Dijk. [emoji106]
  7. de waan

    De piramide

    Ik zal het inkoppertje voor deze keer maar achterwege laten. [emoji16]
  8. de waan

    De piramide

    Het komt mij niet onbekend voor, maar er is het afgelopen jaar zoveel langsgekomen. Hoe of wat weet ik zo niet, maar dat naar rato verdelen had ik al wel eerder gehoord of gelezen.
  9. de waan

    De piramide

    100% het afgelopen seizoen.
  10. de waan

    De piramide

    JVC Cuijk.
  11. de waan

    De piramide

    Twee zelfs.
  12. de waan

    De piramide

    Tja, in feite kan dat nu ook gewoon, alleen moet je daarvoor nu voor iedere wedstrijd overleggen met de tegenstander. Maar inderdaad, zo ingewikkeld hoeft het niet te zijn allemaal.
  13. de waan

    Wielrennen

    En het is ook nog hooikoortstijd.
  14. de waan

    De piramide

    Ja, uiteraard.
  15. de waan

    De piramide

    Opmerkelijk dat ze ook de zaterdagclubs vragen, want die zullen sowieso in overtal zijn.
  16. de waan

    Wielrennen

    Tijdritje door Gaza was ook wel aardig geweest.
  17. de waan

    Wielrennen

    Snel wat medicamentjes erin gooien.
  18. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    Derksen heeft totaal geen connecties meer in de voetbalwereld. Joop Munsterman was de laatste.
  19. de waan

    Tweede Divisie 2017/18

    Johan Derksen was de bron toch? Nou niet direct het meest betrouwbaar natuurlijk.
  20. de waan

    Districtsbeker 2017/18

    Een bekerfinale hoort sowieso op neutraal terrein. Was in Oost in het verleden ook. Kan me nog finales herinneren in Lochem tegen AGOVV en in Oldebroek tegen Be Quick'28 (op de dag van de vuurwerkramp weet ik nog). Onze laatste twee finales speelden we uit en dat is ronduit kut.
Bovenaan