Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Tja, als je een week geleden nog je aartsrivaal geklopt hebt in de finale van de Copa Libertadores, valt het ergens misschien wel te begrijpen dat een wedstrijdje tegen de kampioen van de Emiraten je geen kut kan schelen.
Op dit moment is het een pakbare tegenstander, maar je weet natuurlijk niet in welke vorm ze gaan verkeren in februari/maart of wie ze nog gaan halen in januari. Real is wel eens vaker een stuk minder voor Nieuwjaar om er dan toch de staan wanneer het om de prijzen gaat. Tegen Bayern heeft Ajax...
Ik moet bekennen dat ik enkel de shoot-outs gekeken heb...:oops: Wedstrijd werd ook niet op een publieke zender uitgezonden wat uiteraard wel een gemiste kans is.
Bedankt (al weet ik niet waarom ik ineens een kat ben ;) )! Tot op de Olympische Spelen in 2020! ;) Al is het onze mannen wel eens gegund, na 2 EK-finales en een Olympische finale is dit een mooie bekroning. Al vreesde ik bij de 0-2 in de shoot-outs dat het weer eens niet zou worden.
Club Brugge gaat zich sowieso aan een klepper mogen verwachten. Ze lijken te moeten hopen op Dinamo Zagreb, al vond ik die tegen Anderlecht echt geen slechte indruk maken. Voor Genk is er veen 'niveauverschil' in tegenstanders: je kan bijvoorbeeld BATE krijgen maar evengoed Lazio of Donetsk.
Zo, dat was wel een potje. Eerst leek Bayern zich fameus in de eigen voet te schieten, maar uiteindelijk deed Ajax dat. Hopen op Porto voor Ajax volgende ronde dan maar. Of Real Madrid, die zijn ook niet zo moeilijk te kloppen dit seizoen. ;)
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.