Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja, die had zich die transfer wat anders voorgesteld. Gelukkig stond hij er wanneer hij er moest staan op het WK.
Barcelona had verre van een makkelijke avond bij Getafe, maar wint wel 'gewoon'. 5 punten voor op Atl?tico nu.
Dan ligt het in ieder geval niet aan Courtois. :D Zonde dat een talent als Asensio er niet in slaagt te ontbolsteren dit seizoen. Ze zullen toch echt wat moeten halen deze transferperiode.
En Real gaat weer onderuit: 0-2 tegen Real Sociedad. Barcelona kan straks goede zaakjes doen doordat eerste achtervolgers Sevilla en Atl?tico eerder op de dag 1-1 gelijk speelden.
Ze hebben wel de kansen gehad, maar City was effici?nter. Misschien niet slecht voor Liverpool dat het dit weekend FA Cup is, kunnen ze dit even laten bezinken. Het lijkt mij dat er maandag een volledige andere ploeg zal staan tegen Wolverhampton.
Verdorie, mijn stream koos ook wel even een goed moment om weg te vallen... Toen Mane alleen voor doel stond en de bal voorbij Ederson legde, dacht ik wel dat het 0-1 zou staan. :hsv:
De analisten vonden die van Brady in Huddersfield-Burnley geen rood. Dat was ook gewoon je tegenstander onderuit schoppen zonder enige intentie de bal te spelen.
Ik stream altijd online, heb geen kanalen op mijn televisie om wedstrijden te kunnen kijken.
Lukaku zonet United op voorsprong gebracht een paar seconden na hij was ingevallen.
Ik ben aan het twijfelen om over te schakelen naar Bournemouth-Watford want aan Newcastle-Manchester United is echt geen ruk aan. Newcastle speelt zoals verwacht weer zeer defensief.
Als ik zo naar de deelnemers kijk, denk ik dat de verhoging van 16 naar 24 deelnemers net als op het EK niet voor een kwaliteitsinjectie gaat zorgen. Langs de andere kant kan het me nog wel benieuwen wat bijvoorbeeld een Filippijnen ervan gaat terechtbrengen. :D
Sinds 2013 kreeg Arsenal trouwens op ??n uitzondering telkens minstens 3 tegendoelpunten in Anfield om de oren. 2014 was hun 'topjaar' toen het 2-2 werd.
Opvallend moeilijk seizoen voor Celtic. Ze hebben nog wel een inhaalwedstrijd tegen St. Johnstone die heb drie punten boven Rangers zou brengen, maar de voorbije jaren stonden ze er nu al zeker 10 voor.
Zou me verwonderen als beide teams dan met dezelfde opstelling als vandaag spelen, dus dat is weer een heel andere wedstrijd.
Ook wel opvallend dat Leicester thuis verliest van Cardiff na een 6 op 6 te pakken tegen Chelsea en Manchester City.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.