Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Even voor de duidelijkheid, dan zijn we pas op de helft he, wedstrijd om de derde plaats + de finale tellen ook nog mee.
Tegen Canada stond ik kort voor tijd nog 3-1 achter, dus ik wanhoop nog niet.
Als je de Paardenmongool der Natie uitnodigt (Valentijntje dus) dan ligt de lat niet zo hoog. En ik denk dat Ed en Willem ook helemaal geen zin in die onzin hebben.
Er is ook (vrijwel) niemand die dat doet, Lahoz floot gewoon een idioot slechte wedstrijd. Met zijn handvol gele kaarten voor wisselspelers en leden van de technische staf. Ik geloof dat ie ook nog 67.000 keer geel heeft gegeven aan toeschouwers.
Maar mooi dat John de Bever op tv nog even mocht...
Dat het niet eens ‘ACV uit Assen’ is met hun noordelijke minderwaardigheidscomplex.
Ik heb het hele WK gelezen over Andries Noppert uit Marum. En bij de vrouwen gaat het altijd over Sherida Spitse uit Hoogeveen.
Mooie is wel weer dat ze in Groningen dan zo dik doun over twee Fraizen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.