Zoekresultaten

  1. bqandy

    Nacompetitie topamateurs 2015-2016

    Het enige uitje dat ik daar ooit had was met opa naar ASWH, of naar de kerk waar hij als NH predikant altijd hard stond te schreeuwen. :)
  2. bqandy

    District Noord

    Voor PKC'83 is het al afgelopen. 2-1 verlies tegen Breukelen. Volgend seizoen weer eerste klasse.
  3. bqandy

    MSC

    Het zal bij Be Quick nog wel even duren voordat die zaterdagtak naar een hoger niveau gaat. Dit jaar weer middenmoot in de 4e klasse en op het laatst ook nog eens moeite om een fatsoenlijk elftal op de been te brengen begreep ik afgelopen week. Zaterdagvoetbal zal bij Be Quick iig geen optie...
  4. bqandy

    Promotiewedstrijden hoofdklasse-derde divisie

    Net als de vorige sprekers.... Dit als motivatie gebruiken. Er vol overheen klappen zondag. DHC dacht dat er in Groningen ook wat te halen viel, niet dus. OFC dus ook niet in Gendt. Het zou een waardig afscheid zijn van de hoofdklasse C met drie promovendi. Succes.
  5. bqandy

    MSC

    Dat bedoel ik. Zo kort had ik het ook kunnen maken. ;)
  6. bqandy

    MSC

    Deze jongens hebben het eerste van MSC niet echt gehaald en willen waarschijnlijk vast in een eerste elftal spelen, desnoods twee klassen lager. Vorig seizoen is op ??n speler na de complete tweede selectie van Be Quick 1887 vertrokken. Allemaal naar een club waar ze een kans maakten om in het...
  7. bqandy

    Promotiewedstrijden hoofdklasse-derde divisie

    Ja, Jordy Brouwer, maar die was erg individualistisch. En een invaller. Muntslag, die bracht na rust een tijd wat dreiging. Maar het 'drukken' van DHC duurde maar een kwartier Samenvatting: https://www.oogtv.nl/2016/05/be-quick-1887-zet-reuzenstap-naar-derde-divisie/
  8. bqandy

    District Noord

    Dat was ik, haha. Het staat er nou goed.
  9. bqandy

    District Noord

    Staphorst was toen in alles wat beter. En zaterdag was het verschil met 's Gravenzande heel groot. De spelers en trainers willen altijd wel voor het hoogste gaan. Maar binnen de club zelf is de sfeer: Eerste klasse is prima. Leuke derby's, niet al te veel kosten etc. Mag allemaal. Maar ik kom...
  10. bqandy

    Promotiewedstrijden hoofdklasse-derde divisie

    Ja, google maar eens. Dit artikel bijvoorbeeld. Het laatste stukje. Pfff. http://deorkaan.nl/analyse-waarom-ofc-beter-kan-degraderen-dan-promoveren/
  11. bqandy

    Topklasse zondag seizoen 2015/2016

    Ik snap alle frustraties wel, maar hoe verliep de wedstrijd tussen HSC'21 en UNA? Terechte winst UNA?
  12. bqandy

    Promotiewedstrijden hoofdklasse-derde divisie

    Daar speelden ze zeg pakweg 7 jaar geleden toch nog?
  13. bqandy

    Promotiewedstrijden hoofdklasse-derde divisie

    Nee, normaal gesproken niet. Als BQ in de slotfase nog wat zorgvuldiger was geweest was het helemaal een knock out geweest. Op een gegeven moment ontstond er een 5 tegen 3 situatie, maar struikelt de speler van Be Quick over de bal. Maar goed, hadden we nog wat te lachen. :D
  14. bqandy

    Promotiewedstrijden hoofdklasse-derde divisie

    De eerste slag is geslagen: 4-0. Be Quick speelde heel goed vooral voor rust. DHC had bijna niets in te brengen. En ook lekker: Een goed gevulde Esserberg. http://www.tweenul.nl/nieuws/be-quick-1887-verslaat-dhc-en-zet-grote-stap-naar-derde-divisie
  15. bqandy

    District Noord

    De tegenstander speelde goed. Vijf doelpunten....
  16. bqandy

    District Noord

    PKC'83 vanmiddag kansloos tegen 's-Gravenzande. http://www.tweenul.nl/nieuws/180207 Maar het lijkt wel alsof niemand van de club (de mensen er om heen) wil promoveren. Die vinden de 1e klasse een prima plafond. Dus het boeide het publiek niet zo dat er dik werd verloren.
  17. bqandy

    Promotiewedstrijden hoofdklasse-derde divisie

    De heenwedstrijden aanstaande zondag: OSS'20 - De Dijk SWZ Sneek - UDI'19 OFC - De Bataven EHC - Quick'20 Be Quick 1887 - DHC Over de laatste wedstrijd heb ik al met twee spelers en de trainers van Be Quick aan tafel gezeten...
  18. bqandy

    Transfers hoofdklasse C zondagamateurs 2015-2016

    Aanvaller Ruben Rip die halverwege het seizoen van het failliete VVA'71 naar FC Lienden ging, speelt volgend seizoen bij Alverna.
  19. bqandy

    Be Quick 1887

    Het is voor Be Quick niet alleen een principekwestie. De begroting voor het 1e elftal moet bij ons wel omhoog en dat gaat dan ten koste van bijvoorbeeld de jeugdopleiding. Voor de meeste clubs boeit het natuurlijk niet, want die betalen toch al. De spelers van BQ krijgen een...
  20. bqandy

    Be Quick 1887

    Even lopen googelen en het is vast en zeker die ontmoeting bij VVOG http://voetbalindebollenstreek.nl/bollenstreek-boycot-gezamenlijk-offensief-afc-en-kon-hfc/
Bovenaan