Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dat was inderdaad weer opmerkelijk. Maar goed, blijkt wel dat je als team altijd moet blijven doorvoetballen en er niet op rekenen dat de scheidsrechter wel affluit.
Lekker veel goals trouwens gisteravond! Porto-Shakhtar was natuurlijk het mooiste duel.
Knap hoor van FC Kopenhagen! Die club doet het sowieso wel goed de laatste jaren. Veel interessante talenten ook in de ploeg de laatste jaren. Afgelopen zomer al de twee grote IJslandse talenten vertrokken, doelman Grabara die volgend jaar naar Wolfsburg gaat, Roony Bardghji natuurlijk. Leuk om...
Maar de heenwedstrijd tegen Arsenal, toen het nog ergens om ging, werd er toch kansloos verloren? Gisteren is dan niet echt een maatstaf.
Wel gewoon een uitstekende prestatie als Nederlandse club om de groepsfase van de CL door te komen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.