Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De rode kaart is gewoon terecht. Bezopen harde sliding en op een onnodige plek.
Maar de 2 penalties vind ik bizar en hebben je de wedstrijd gekost. Onbegrijpelijk dat de VAR in beide gevallen amper de tijd heeft genomen om te kijken, ze werden beiden zo snel al genomen.
Precies zoals ik al voorspelde vorige maand; Bergwijn speelde anderhalve wedstrijd goed en vervolgens speelt hij weer weken als een natte krant. Weg met die vent.
Dat snapt ook niemand.
Eigenlijk hebben we een selectie voor 5-3-2 met Akpom en Brobbey voorin. Daarmee zouden we veel beter spelen. Maar ja, dan moet Bergwijn eruit en dat zal Van 't Schip nooit doen.
Intense wedstrijd, niet altijd even goed. Kan beide kanten op gaan. Tweede helft graag Forbs eruit en gewoon weer met Hlynsson. Gaeei er eigenlijk ook uit, maar de alternatieven achterin zijn er niet echt.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.