Ja, die Tadic is het probleem.
Zowel tegen NEC als Volendam geef je 1 kans weg, dat is gelijk een goal. Lijkt mij een geoter probleem. Hoge ballen vanaf de flanken kunnen ze sowieso niet verdedigen.
Paar keer winnen en het vertrouwen terugwinnen en weer terug naar het spel van het begin van...