Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Juliana 31 - Be Quick 1887 0-2
https://www.oogtv.nl/2016/12/be-quick-1887-gaat-met-winst-op-juliana31-winterstop-in/
Het kostte me nota bene nog extra werk ook. Ik had BQ als vierde de winterstop in laten gaan na het plaatsten van het stukkie om vier uur, maar dan verspeelt dat dekselse HSC...
Ik was er ook en dus een verslagje en de gelijkmaker fraai op de foto:
https://www.oogtv.nl/2016/12/jong-fc-groningen-thuis-onderuit-tegen-scheveningen/
Die halfbakken tribune die meer op een steiger leek is al weer een tijd afgebroken en je komt er nog steeds voor niks in met een gratis...
AFC - Jong FC Twente 2-1
GVVV - HHC Hardenberg 1-2
Jong AZ - Jong Sparta Rotterdam 2-0
Jong Vitesse - FC Lienden 1-2
Koninklijke HFC - Kozakken Boys 0-2
Spakenburg - Barendrecht 2-1
TEC - Katwijk 0-2
UNA - De Treffers 1-3
VVSB - Excelsior Maassluis 1-2
Ja klopt. Ik zie die contracten niet zitten. Daar heb ik zelfs een opiniestuk over geschreven op TweeNul.
Edit: Ik heb het net gezien. Maar wat die gast zegt klopt niet, maar boeien. Ik ga niet reageren.
Leuk: Oranje Nassau - PKC'83. Stadsderby. Alleen jammer dat er dan straks nog maar 1 stad Groninger club over is.
Meest aansprekend Sneek - Flevo Boys.
Ik heb uiteraard even met Be Quick 1887 contact opgenomen. Men had de brief vanwege haast nog niet echt goed door gelezen. Maar goed. Het zal wel op hetzelfde neer komen. -3 punten.
http://www.tweenul.nl/nieuws/be-quick-1887-past-beleid-niet-aan-ondanks-straf-knvb
In de derde divisie zondag...
Vervolg Pascal Mulder. Deze geruchten gingen ook al een tijd rond.
http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/116420/WKE-16-trainer-Mulder-verdacht-van-oplichting-en-fraude
Wispelturige man die Pascal Mulder.
In het verleden stopte hij ook steeds bij een club, of wilde stoppen, ging dan toch weer door, dan weer niet..........
Bij PKC'83 en Groninger Boys kunnen ze er over mee praten.
On topic dan maar. Fabian Stevens en Aron Strengholt van ONS waren vanavond bij Be Quick - OJC Rosmalen. (1-1) Nog even gezellig mee gebabbeld.
Verslag: http://www.tweenul.nl/nieuws/sfeerloze-remise-tussen-be-quick-1887-en-ojc-rosmalen
Ik snap trouwens niet goed wat er allemaal gebeurd...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.