Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Er is wel aan de bel getrokken door sommige clubs. Dat leverde niks op.
Het wachten was daarom op een reactie van de KNVB. Misschien met de hoop dat er geen reactie kwam.
Nu de KNVB met de straffen komt, zijn de clubs weer aan zet. Dit gaat door tot aan de rechter vermoed ik.
"Zuid" spreekt zich nu ook uit in de media.
http://www.omroepbrabant.nl/?news%2F2596991623%2FAmateurclubs+vragen+uitstel+van+nieuwe+regels+We+willen+geen+profs+in+huis+hebben.aspx
Dat laatste hoop ik ook.
Welke clubs onder protest toch spelers in dienst gaan nemen weten we de 13e waarschijnlijk wel. Dan kunnen we zien achter welke clubs -3 staat.
Westlandia meldt in dat artikel eerder hier geplaatst van WOS dat ze met 17 andere clubs bezwaar gaan aantekenen. 18 in totaal dus.
Nou heb je alle namen er bij. Niet elke club zet alles op de site en ik weet natuurlijk ook niet direct alle namen en rugnummers.
Er is uiteraard een meerjaren plan gemaakt waar uiteindelijk zwarte cijfers in staan.
Maar met degradatie naar de tweede divisie kan daar waarschijnlijk een streep door. Veel minder inkomsten.
Ook Odin'59, ONS Sneek, Capelle uit de 3e divisie zaterdag en Barendrecht, AFC en Koninklijke HFC uit de 2e divisie.
Met de 12 clubs uit de zondag derde divisie trekken die verenigingen dus op tegen het selectiespelersbeleid van de KNVB.
En daaronder in de hoofdklasse zitten sowieso al heel...
Aan veel clubs die in een paar jaar van de kelder naar de top gaan hangt een luchtje.
Dat hoeft niet alleen zwart geld te zijn of zo, maar ook de afhankelijkeid van ??n grote sponsor. Misschien leuk voor het moment, maar is dat een financiele basis voor de langere termijn.
Thijs Hendriks heeft in een interview met Omroep Gelderland gezegd dat degradatie wellicht de doodsteek voor Achilles'29 is.
http://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2123930/Ik-ben-er-klaar-mee-clubman-Thijs-Hendriks-vertrekt-bij-Achilles-29
Flutartikel van het AD. Als leek zou ik niet eens weten waarom de clubs bezwaar hebben tegen de contractspelers, maar dat terzijde.
Het zou een KNVB democratisch besluit zijn die contractspelers. "Doorgedrukt", is het verhaal van enkele clubs. "Geen tijd om de achterban te raadplegen".
Twaalf...
Be Quick is qua contributie niet echt de goedkoopste club. Entree verhogen: Heel veel publiek komt er niet. Als je er bij Harkema een euro bovenop gooit zet het zoden aan de dijk. Bij ons niet zo veel. Qua sponsoring wordt het maximale er al uit gehaald. Daar was eerder kritiek op van de...
Ik heb het daar aan het begin van het seizoen met hun trainer Arnold Brehler over gehad.
Ik wist al dat ze vorig seizoen nauwelijks blessures hadden, maar hij vertelde me ook dat de schrosingen van spelers steeds tegen de laag spelende clubs werden "uitgezeten". Daardoor konden ze tegen clubs...
@Unregistere In de wedstrijd Juliana - Be Quick kreeg Robin Custers van Juliana na 80 minuten direct rood.
Wat ik opvallend vind is dat de promovendi uit de hoofdklasse de top 5 vormen. Ik had van die 5 Westlandia en globaal de clubs van 7 t/m 11 (uitgezonderd OJC en OFC) daar wel verwacht en...
Doom scenario: Het wordt een "a-sportieve" competitie. Een zooi clubs krijgt puntenaftrek, -3 tot misschien -6. Waardoor de hele competitie meteen "vervalst" wordt. Leuk voor de Jong Elftallen die zich daardoor misschien handhaven. Wellicht beginnen een paar clubs volgend seizoen meteen al met...
En niet alleen die vierde man, maar ook de grens had het moeten zien. Calabro trapte de speler van FC Groningen vol in de ribben. Dat de scheidsrechter het niet zag, okay. Die stond aan de andere kant. Maar met die verzorger van FC Groningen heb ik geen medelijden. Die staat ook voortdurend...
Laatste cijfers via Be Quick 1887: 12 clubs uit de derde divisie zondag kunnen/willen geen spelers in dienst nemen. Ik neem aan dat de inventarisatie zondag samen met Juliana is opgemaakt. Want daar was het uiteraard het gesprek van de dag. De clubs gaan gezamenlijk in eerste instantie naar de...
Dat lijkt me ook het meest zinvol. Maar ik verwacht wel een gang naar de rechter van enkele clubs als er dit seizoen al puntenaftrek komt.
Ik vind het wel van de zotte dat de KNVB halverwege het seizoen met een scan komt of je aan de eisen voldoet. (Ik verval in herhalingen)
Doe dat gewoon...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.