Zoekresultaten

  1. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Volgens mij heeft Frankrijk nog steeds minder schoten op doel dan doelpunten vandaag. Ik geloof dat ik langzamerhand nog liever Belgi? als wereldkampioen had gehad.
  2. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Kutscheids.
  3. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Telt dit eigenlijk nog als een doelpunt uit een standaardsituatie?
  4. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Hoppa!!!
  5. de waan

    Wielrennen

    Of een bakfiets.
  6. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Kutfransen.
  7. de waan

    VI - Het blad

    Huug de Groot is wel heel apart. Dan zou je toch eerder Bokkie verwachten.
  8. de waan

    De piramide

    Hoop?
  9. de waan

    District Oost

    En ergens juist ook weer niet.
  10. de waan

    De piramide

    Volgens mij is er binnen de werkgroepen het afgelopen jaar geen minuut meer over gesproken.
  11. de waan

    Wielrennen

    Dat jij die nog niet kende, joh.
  12. de waan

    District Oost

    Zuid II heeft dus procentueel wel de grootste toename aan zaterdagteams. Wat mij opvalt in Oost is dat er op zondag een vierde klasse minder is. Kennelijk was daar met de nacompetitie al rekening mee gehouden.
  13. de waan

    District West II

    Het lijkt me wel logisch dat ze deze nieuwe opzet alleen doen voor de echte West II-clubs.
  14. de waan

    District West II

    En wat als er komend seizoen weer 15 clubs stoppen op zondag?
  15. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Norbert Alblas.
  16. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Misschien nog wel bekender dan Norbert Alblas.
  17. de waan

    Voetbal op de schop/Super League

    Dat van dat eigenbelang geldt misschien nog wel het meest voor de vakbond. Met hun vasthouden aan contracteisen ondanks een hele trits faillissementen en het op slot houden van de piramide daardoor.
  18. de waan

    Ajax Transfertopic

    Nu wordt zelfs Janssinho voor Ajax, kan niet anders.
  19. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Ik denk dat het er vooral mee te maken heeft dat ze er gewoon niet zo veel van kunnen. Uiteindelijk kwam het toch nog goed met de wedstrijd inderdaad. Veerkracht van Kroati? is wel indrukwekkend, hoor. Met een complete wedstrijd extra in de beentjes.
  20. de waan

    Algemeen Wedstrijdtopic

    Laat maar.
Bovenaan