Zoekresultaten

  1. de waan

    Transfers 2e divisie

    Niet genoeg om nog echt mee te kunnen doen in ieder geval.
  2. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    De naam Jaap Zwetsloot is sowieso al van een Kick Wilstra-achtige allure.
  3. de waan

    Oefenwedstrijden amateurvoetbal

    Quick'20 is nog niet echt op stoom. Na de 5-1 nederlaag tegen Excelsior'31 vandaag 6-1 klop van TVC'28. Oei.
  4. de waan

    Darten

    Er doet er wel eentje uit Spakenburg mee in ieder geval.
  5. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Ga je gang. Wel bij 1 beginnen, hoor.
  6. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Kijk, die willen vast wel op zondag uit spelen komend seizoen.
  7. de waan

    Zondag derde divisie 2018/2019

    Hopelijk heeft Volendam de vorm van voor de winterstop vast weten te houden.
  8. de waan

    Oefenwedstrijden amateurvoetbal

    Kan dit verbale armpje drukken misschien stoppen? Bedankt.
  9. de waan

    Oefenwedstrijden amateurvoetbal

    Het mooie is: ik ken Aad niet eens, maar toch zie ik hem zo zitten. Met of zonder frietje.
  10. de waan

    Darten

    Dat heb je nog vrij sympathiek uitgedrukt.
  11. de waan

    De piramide

    Dat zou wel vrij geniaal zijn.
  12. de waan

    Oefenwedstrijden amateurvoetbal

    Mooi bedrijf uit Hendrik-Ido-Ambacht, dat TRAININGSKAMPEN.NL :duim:
  13. de waan

    Tweede Divisie 2018/19

    Zeker niet. Maar AFC zit wel in een vrij riante positie.
  14. de waan

    De piramide

    Dat draadje met verwijderde reacties is best grappig als je het zo ziet. " Tijd voor een blockje Eppo" Wel leuk dat ik het ook eens een keer eens ben met hem.
  15. de waan

    The Jukebox

    Dit is dan niet een klassieker in de zin van Otis of Bob, maar wat mij betreft wel bijna een moderne klassieker. Villagers (eigenlijk eenmansband van Conor O'Brien) maakte dit jaar ook een prachtplaat, maar die doet natuurlijk nog niet mee in de top 100. Daar heeft { awayland } (met accolades)...
  16. de waan

    Muziek algemeen

    Jazeker!
  17. de waan

    Muziek algemeen

    Het debuut is nog altijd mijn favoriet, maar de scherpe randjes die daar nog aan zaten zijn er steeds meer afgevijld. Helaas. Ik mis op Pull Up toch een beetje het heilige vuur, dat er na Pergola steeds meer af is gegaan. Maar goed, de meeste bands zouden willen dat ze ??n zo'n plaat hadden...
  18. de waan

    Tweede Divisie 2018/19

    AFC zit op de Zuidas op een goudmijn. Alsof die al subsidie nodig hebben.
  19. de waan

    FC Twente nieuws

    Waar zit ie dan wel?
  20. de waan

    FC Twente nieuws

    God ja, Vincent Janssen. Wat doet die tegenwoordig?
Bovenaan