Het is in alle opzichten zo veel meer professioneler geworden. Logischerwijs geldt dat ook voor het niveau, omdat de clubs in tweede divisie makkelijker de beste spelers kunnen binden.
Om de reden die JMD al aangeeft, maar ook doordat de clubs elkaar "opjagen". Het is meegaan of afhaken...