Zoekresultaten

  1. de waan

    Transfernieuws Derde Divisie

    Maar we houden uiteraard onze mond hierover.
  2. de waan

    Zondag derde divisie 2018/2019

    Murkin is de enige naam die me zo iets zegt, maar dat zegt niet zoveel, want ik zie daargaans niet veel meer dan de uitslag. Ik hoop wel dat Vasco No-Hing-Ling ooit nog doorbreekt. Maar goed, we staan dus gewoon achter bij rust. En ook nog vrij beroerde tussenstanden elders.
  3. de waan

    Derde divisie zaterdag 2018/19

    Het lijkt wel politiek. De teringzooi in eigen gelederen proberen te verbloemen door heel hard over iets anders te gaan schreeuwen.
  4. de waan

    Derde divisie zaterdag 2018/19

    Ah, ok?. Ik las vooral de quote en heb niet het hele verhaal gelezen. Vond het op het oog niet erg netjes, maar goed dat zal wel Sjakie-taal zijn dan.
  5. de waan

    Derde divisie zaterdag 2018/19

    "Als we volgende week zo spelen tegen Noordwijk gaan we met 18-0 de bietenbrug op." Aldus Sjakie Polak. Hij heeft dus kennelijk ook geen al te hoge pet op van ASWH. Deze tekst voor de thuiswedstrijd nog meer even op de kleedkamerdeur hangen lijkt me.
  6. de waan

    De piramide

    Vergeet FC Lienden niet. Waren altijd erg vooruitstrevend. Daarom ook een beetje flauw dat ze laatst ineens begonnen te mekkeren over de te zware eisen.
  7. de waan

    Het grote HSC'21 nieuwstopic

    Wat is er aan de hand met Joost Screever? Was toch een beetje het grootste talent, maar nu toch behoorlijk uit beeld geraakt.
  8. de waan

    Derde divisie zaterdag 2018/19

    Waarom zit zijn arm in het verband?
  9. de waan

    Transfers 2e divisie

    [emoji108]
  10. de waan

    Schaatsen

    Tot mijn verbazing moet alles op Radio1 op dit moment wijken voor een schaatstoernooi. Het is best lekker audiobehang, maar is dat niet een beetje heel erg overdreven?
  11. de waan

    De piramide

    Het is in alle opzichten zo veel meer professioneler geworden. Logischerwijs geldt dat ook voor het niveau, omdat de clubs in tweede divisie makkelijker de beste spelers kunnen binden. Om de reden die JMD al aangeeft, maar ook doordat de clubs elkaar "opjagen". Het is meegaan of afhaken...
  12. de waan

    De piramide

    Maar hoe wil je dan de snelwegen en het onderwijs en de zorg gaan betalen? Beetje ego?stisch, Joost.
  13. de waan

    Wat is er gebeurd met?

    De Wolf?
  14. de waan

    Tweede Divisie 2018/19

    Goeie naam wel.
  15. de waan

    Zondag derde divisie 2018/2019

    Het eerste speelt uit. Maar nu kunnen de reserves dus niet mee doen bij Jong. We spelen tegen een veredeld A1 als je ze moet geloven.
  16. de waan

    Zondag derde divisie 2018/2019

    Volendam gaat nog weer eens vol op het orgel over de indeling, omdat het eerste zondag ook speelt. Wat een onvolwassen gejank.
  17. de waan

    Derde divisie zaterdag 2018/19

    Collegiaal type, dus. Sympathiek.
  18. de waan

    Oranje Leeuwinnen

    Ja, dat past ook niet op een tribune.
  19. de waan

    Zondag derde divisie 2018/2019

    Oei, de beuk erin. Dat gaat lastig worden vrees ik.
  20. de waan

    Derde divisie zaterdag 2018/19

    Ik kwam een keer op een zaterdagmorgen langs dat sportpark, was net een mierenhoop. Wees maar blij dat jullie daar nog geen last van hebben.
Bovenaan