Groep H

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Komt dat misschien ook niet omdat we naar mijn mening onze tegenstander standaard beter maken dan ze zijn? Als er één land dat vrijwel altijd overpresteert tijdens een eindtoernooi dan is het Nederlands XI-tal wel. EK 2008 was het enige toernooi waarvan ik meer had verwacht deze eeuw.
Nee, dat kwam wat mij betreft doordat ze voor het WK in 5 vd 6 wedstrijden de nul hielden, op Wembley van Engeland wonnen, Brazilië met 3-2 versloegen en op het vorige wk van Duitsland en Spanje wonnen. Met Oranje had dat dus niks te maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5
Bovenaan