Die zit er goed inhoppa 3-0
Jep. Als je hen als groepswinnaar tegenkomt heb je een pittige kluifLekker binnengeschoten die 5-0. Senegal is natuurlijk niet zo'n verkeerd team. Hadden alleen de pech om met Frankrijk en Noorwegen in de poule te zitten.