Groep I

JMD

Well-known member
Die zit er goed in

De Belgische commentator is doodsbang, want nu staat Senegal boven België als België niet kan winnen van nieuw Zeeland in de strijd om beste plekken nummer drie… ze vonden zichzelf van tevoren zo goed, nu zijn ze bang voor nieuw Zeeland,,, ;)
 

JMD

Well-known member
Senegal stijgt wel goed op de lijst met nummers drie, het wordt zo de beste ploeg met drie punten. Geen idee of dat genoeg is, maar ze geven zichzelf i.i.g. een kans

Schotland kunnen we langzaamaan afschrijven
 

Batigoal

Well-known member
Lekker binnengeschoten die 5-0. Senegal is natuurlijk niet zo'n verkeerd team. Hadden alleen de pech om met Frankrijk en Noorwegen in de poule te zitten.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan