erka's Laatste bijdragen

  • erka
    erka reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Ook deze aanval was weer snel en direct! Zo mag erka dat graag zien :)
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Brobbey!!
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Omdat je toen geen snelle mensen om hem heen had meer. Nu dus wel. En als die moe zijn kun je Summerville brengen en hou je nog steeds...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Buitenlands nieuws.
    Dat is correct, maar Netanyahu heeft het ook in zijn macht om dit te stoppen.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Kijk dat is nou modern voetbal. Niet op balbezit maar heel snel omschakelen. Dit mis ik zo enorm bij Oranje meestal.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Brobbey!!
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Buitenlands nieuws.
    En ze hebben nog gelijk ook. Netanyahu denkt dat ie alles kan maken want papa Trump betaalt toch wel. Dat moest maar eens afgelopen zijn.
  • erka
    erka waardeerde SC Heerenveen's bericht in het onderwerp Tweede Divisie met Leuk Leuk.
    Handhaving bij zowel het vlaggen als fluiten. 8e geworden in een groep van 19 in groep A, volgend seizoen dus weer actief in de 2e en...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep D.
    Mooi dat die gast van Paraguay rood kreeg trouwens voor praten achter de mond.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep C..
    Ik ben natuurlijk heel erg voor Schotland maar dat was tegen Marokko wel tegen beter weten in. Misschien verrassen ze nog maar ik denk...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Tegen de USA is het dan ook wel klaar. Die leggen er heel veel energie in en spelen ook nog eens behoorlijk goed, plus thuispubliek. Ik...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Het weer.
    Volgens Helga van Leur was dit een supercell systeem dat zeldzaam is voor onze contreien en vergelijkbaar met supercells in de VS. Dat...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp 2. Bundesliga en lager.
    Volgens mij mag elk team 3 dispensatiespelers hebben boven de 23.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Het grote Feyenoord nieuwstopic.
    En Van Persie als assistent-trainer.
  • erka
    erka waardeerde PES5's bericht in het onderwerp Het grote Feyenoord nieuwstopic met Haha Haha.
    Kan wel naar Cambuur; Genot Trauner.
Bovenaan