erka's Laatste bijdragen

  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Het weer.
    Wat trouwens ook 100% klimaatverandering is, is dat het nog maar half juni is en de 34-35 graden alweer gehaald wordt. Vroeger was 35...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Het weer.
    Vooral de windstoten waren extreem. Onweerscomplexen met deze neerslag en bliksemactiviteit hebben we wel vaker gehad in Nederland maar...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep C..
    Precies, ff de Marokkanen in de waan laten en dan eroverheen. Niks aan de hand.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep C..
    Wow, wat een goal!
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep C..
    Dat volkslied 🤩 COME ON SCOTLAND!
  • erka
    erka waardeerde Batigoal's bericht in het onderwerp Binnenlands nieuws met Leuk Leuk.
    Wat een verschrikkelijk drama in Groningen zeg. Zeker nu er steeds meer details naar buiten komen. Ook weer dat die beelden online...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Binnenlands nieuws.
    Achternamen zijn wel genoemd hoor door het DvhN, later weer verwijderd. Bewijs: https://archive.is/itHRT Complete pulpkrant.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Het weer.
    Warmste junidag ooit gemeten in Rotterdam en Schiphol, zeg maar in de Randstad.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Het weer.
    Ell bij Weert 35 C graden nu.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp District Oost.
    Mooi verhaal Groene Scout!
  • erka
    erka waardeerde Joost's bericht in het onderwerp District Oost met Leuk Leuk.
    Ieder radartje in de organisatie is even belangrijk!
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep B.
    Mooi uitgespeelde ijshockeygoal.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Binnenlands nieuws.
    De voor- en achternaam van de beide ouders zijn door DvhN bekend gemaakt. Ik vind daar wel wat van, voor de nabestaanden.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Cambuur nieuws topic.
    Bali United...ik zeg niks :D
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep K.
    Ik zie het al voor me. Een remake van de Muppetshow met Ronaldo en Memphis als Waldorf en Statler. Kan mooie TV worden.
Bovenaan