erka's Laatste bijdragen

  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Weekendvoetbal.
    Ach, op een gegeven moment vond noordooster het denk ik ook wel fijn dat hij riolering kreeg. Komt vanzelf.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp R.I.P Topic.
    De tekst op de overlijdensadvertentie van Wim T. Schippers: dood niks aan te doen Overlijden is triest maar ik vind dit wel grappig.
  • erka
    erka waardeerde de waan's bericht in het onderwerp WK Nieuws met Leuk Leuk.
    Als er meer wedstrijden zijn is het logischer dat er gemiddeld meer dan drie keer per wedstrijd wordt gescoord? Die snap ik even niet.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Ik las ergens dat er een biertekort is in Boston
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep L.
    Afgelopen, 4-2. Engeland is wel één van de kandidaten om heel ver te komen.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep L.
    Ja, dat blijkt wel. Maar het gaat om de intentie.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep L.
    @Ronald Koeman kijkt u mee? Engeland onder druk de laatste minuten, maar maakt met snelle mensen de 4-2.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep L.
    Engeland is aanvallend best wel indrukwekkend.
  • erka
    erka waardeerde BlauwVinger's bericht in het onderwerp Groep L met Leuk Leuk.
    Erka alert. Keepers worden beperkt door niet van de doellijn af te mogen wijken bij een pinantie terwijl de pinantie-nemer zelf zijn...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep L.
    Toch geen buitenspel. Wat een goal zeg!
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep L.
    Buitenspel...zonde
  • erka
    erka waardeerde Batigoal's bericht in het onderwerp Groep L met Leuk Leuk.
    Ja, VAR had dus gelijk.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep L.
    Beetje dubieus wel inderdaad.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep K.
    Als Congo nog een beetje slimmer speelt dan gaan ze dit gewoon nog winnen ook. Wat is Portugal slappe stuff zeg. Niet normaal.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep K.
    Hoppa!
Bovenaan