erka's Laatste bijdragen

  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep K.
    Hoezo is dat geen rood dan?
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp [20 juni] Nederland - Zweden.
    Koeman zal de 0-0 wel willen verdedigen want dan heb je wederom niet verloren, heeft ie weer een topwedstrijd gezien en voldoende...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    :ROFLMAO:
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Champions League 2026-2027.
    Fijne loting voor Mjällby, kunnen ze nog een rondje door hopelijk.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Atletiek.
    En nog zuurder dat McLaughlin geswitcht is naar de 200 en 400 vlak. Maar Bol was gewoon toe aan een nieuwe prikkel.
  • erka
    erka waardeerde BlauwVinger's bericht in het onderwerp Groep I met Haha Haha.
    Ik vond het een erka...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep I.
    Mbappé is nu aller tijden topscorer van Frankrijk. Die zal dus ook wel tot zijn 57e in de spits blijven staan net als Memphis.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep I.
    Ik kijk per ongeluk op de NOS maar die commentator zit er echt 100 miljard keer naast.
  • erka
    erka waardeerde U.G.'s bericht in het onderwerp Groep H met Haha Haha.
    M’n shirtjes op de Middellandstraat zijn uitverkocht, daar ging het pas om man 😁 Dat dit gedrocht überhaupt verkoopt, op de dag zelf...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep H.
    Vozinha heeft in 1 dag 7 miljoen volgers op Insta gekregen en daarmee meer dan Jutta Leerdam :D
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp [14 juni] Nederland - Japan.
    Je kunt wel zeggen 18 miljoen bondscoaches maar als ook alle vakkenners, vakpers en analytici dit zien dan is er gewoon een kern van...
  • erka
    erka waardeerde Joost's bericht in het onderwerp [14 juni] Nederland - Japan met Leuk Leuk.
    De tactische analyse van VI over de wissels was ook heel sterk. Wat eigenlijk het meest blijft hangen is dat Koeman weigert zijn fout...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Het weer.
    Expert, 15daagse, ff expert aanvinken en je regio kiezen. Zuid heeft nu op zondag 38 graden...het schommelt dus nog wel wat. Dit is de...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Olympische allerlei.
    Ik ga er vanuit dat ze in haar ceremoniële rol gelijk weer de losersvlucht instelt. Dat slappe non-topsportklimaat in Nederland moeten...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Champions League 2026-2027.
    Ik vind Klaksvik tegen Atert Bissen ook wel leuk. Speel je voor het eerst ooit Europees mag je op reis naar de Schapeneilanden.
Bovenaan