erka's Laatste bijdragen

  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Het weer.
    Ja is nog te ver weg, dus meer een mogelijkheid maar kan ook anders lopen. Dauwpunt gewoon te zien via de pluimen op bv weerplaza
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Het weer.
    Maandag ook dauwpunt van 22-24 graden. 36 graden met een dauwpunt van 24 voelt als 43 graden.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp [14 juni] Nederland - Japan.
    https://www.volkskrant.nl/sport/het-boekhoudersvoetbal-van-oranje-op-de-snijtafel-nederlands-elftal-mist-vooralsnog-de-kenmerken-die-mode...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Het weer.
    Ik weet niet wat je acceptabel vindt maar ga er maar vanuit dat het elke dag in elk geval 32-33 graden is komend weekend in Limburg. Dat...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep G.
    Das een kloon van Koeman, defensief en angstig wisselen
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp WK Nieuws.
    Hahaha briljant. 🤩 Dat doet dus geen enkele andere aanhang van een land he. Gewoon massaal naar een andere wedstrijd gaan en jezelf...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep G.
    Lukako 1 seconde in het veld en direct 1-1. Dat is dan toch echt zwaar ongelijk van de coach bewijzen.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Het weer.
    Lekker warm voor bv. Eindhoven.... vrijdag 34 zaterdag 35 zondag 37 maandag 40 Maar goed gaat niet uitkomen, meestal gaan de scherpe...
  • erka
    erka waardeerde de waan's bericht in het onderwerp Weekendvoetbal met Leuk Leuk.
    De kans dat Erp in de tweede of derde klasse vaker dan hoogst zelden op zaterdag moet spelen is 0 procent. (Maar goed, ik val in...
  • erka
    erka waardeerde BlauwVinger's bericht in het onderwerp Groep G met Leuk Leuk.
    Ik woon als een pasha met hoofdverloofde onbeschoft luxueus op een heuvel die de Rode Zee en de stad overziet. De schotel op ons dak is...
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep G.
    1-0 Blauwvinger
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Het weer.
    Het is nog wat vroeg maar volgens de meest recente runs volgende week maandag 40 graden in Zuid-Nederland.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep H.
    Echt ontzettend knap en ook niet gestolen. Wel de hele wedstrijd verdedigd maar dat mag he
  • erka
    erka waardeerde Batigoal's bericht in het onderwerp Groep H met Leuk Leuk.
    Die zal na dit WK toch nog wel een mooi avontuur kunnen aangaan zou je zeggen.
  • erka
    erka reageerde op het onderwerp Groep H.
    Nou, ze liggen een lichtjaar voor op Curacao, mag je wel concluderen.
Bovenaan